בואי לפגישת יעוץ וטיפול היכרות שיוריד לך לפחות 20% מהפיגמנטציה כבר מהטיפול הראשון בעלות של 490₪,

כהויות מתחת לעיניים

Facial treatment. Beautiful woman with clean fresh skin

טיפול בכהויות מתחת לעיניים

סובלים מכהויות מתחת לעיניים? סופסוף יש פתרון שעובד ואפילו באחריות! מדובר ב 2 טיפולים בלבד יחד עם משחה מיוחדת המכילה גורמי גדילה ועוד 6 פפטידים מעולים המטפלים בכהות מתחת לעיניים, יש להגיע לטיפול באמצעות מחטים אשר עורך כ 30 דקות, ולאחר 14 יום יש לחזור לטיפול המסכם והאחרון בזמן הזה יש למרוח את המשחה בוקר וערב בטווח של 21 יום בממוצע הכהות מתחת לעיניים תעלם לחלוטין, שימו לב לא מדובר במילוי שקעים מתחת לעיניים אלא רק טיפול בכהויות מתחת לעיניים, הטיפול עצמו אינו כואב ואורך 30 דקות כל פעם באמצעות מחטים המזרימות דם לאזור, המשחה הייחודית רק לנו תטפל גם המרקם העור ובקימטוטים שבאזור העין, עלות הטיפול יחד עם הקרם עיניים הינה 2600 שקלים

טיפול לכהויות מתחת לעיניים סיבות:

ראשית ישנם אנשים שהמבנה האנטומי שלהם מיוחד והעור דק מאד כך שכל הבדל קטן יגביר את אפקט הכהויות מתחת לעיניים במקרים כאלה מילוי שקעים מתחת לעיניים באמצעות חומר מילוי הינו טיפול עדיף יותר, ישנם הרבה סיבות הגורמות לכהויות מתחת לעיניים להיווצר אך הסיבה הראשונה היא השתקפות של כלי הדם דרך העור הדק. כמובן ששינה לא טובה,תזונה לקויה,ובגיל כמובן עושים את שלהם.

לא משנה מה תהיה הסיבה לכהויות מתחת לעיניים הצבע השחור הינו השתקפות של כלי הדם בעור הדק. השילוב של הטיפול עם המשחה שלנו מפזר את כלי הדם וכתוצאה מזה אין השתקפות של כלי הדם ולא רואים את הכהויות מתחת לעיניים, עם המשחה ממשיכים להשתמש 4 חודשים לפחות בלילה לפני השינה.

small_c_popup22

בואי נדבר...

תשאירי פרטים ואחזור אלייך בהקדם